Uslovi online kupovine

Poštovani potrošači,

Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe www.altema.rs internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi). Altema d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

1. Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.altema.rs i svim njegovim sadržajima.

2. Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.

3. Prodavac u konkretnom slučaju je Altema d.o.o.

Altema na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje www.altema.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Altema d.o.o. se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu www.altema.rs, vlasništvo su Altema d.o.o. i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Altema d.o.o. i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.

Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Uputstvo za online kupovinu

  • Registrujte se da biste mogli da naručite proizvode. Registracija se vrši popunjavanjem Formulara za registraciju;
  • Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njegovu sličicu ili naziv pored sličice da uđete na stranu sa detaljnim prikazom ili na dugme "U korpu" ukoliko želite odmah da kupite;
  • Na strani sa detaljnim prikazom kliknite dugme "U korpu" da biste ubacili proizvod u svoju korpu za kupovinu;
  • Prikazaće Vam se strana sa sadržajem korpe. Kliknite na dugme "Naruči";
  • Prikazaće Vam se formular za naručivanje. Popunite formular i kliknite dugme "Nastavi naručivanje";
  • Videćete stranu sa detaljima narudžbe. Proverite i potvrdite detalje narudžbine. Zatim kliknite dugme "Potvrđujem narudžbinu" da izvršite narudžbinu;
  • Vaša porudžbenica je uspešno kreirana. Ukoliko je naručena roba dostupna i spremna za realizaciju naše saradnje naš operater će Vas kontaktirati u roku ne dužem od jednog radnog dana od trenutka prijema narudžbenice radi provere ispravnosti Vaših podataka i potvrde narudžbenice. Trenutni status Vaše porudžbine je - na čekanju. Status Vaše porudžbine možete proveriti pozivom na telefon 011/311-5119 ili slanjem e-maila na office@altema.rs.
  • Na sajtu www.altema.rs je moguće obaviti kupovinu i kao gost, odnosno bez registracije. Tu opciju možete odabrati kada kliknete na korpu, nakon čega će Vam se pojaviti pitanje da li želite da se registrujete ili da kupite kao gost.

Cene

Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV. Sve cene su date u dinarima.

Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane www.altema.rs na mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni.

Ugovor je sastavljen iskljušivo na Srpskom jeziku

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Hvala Vam na razumevanju.

Opis proizvoda

Altema nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Altema ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 15 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo vam vratiti novac.

Slike objavljene na sajtu www.altema.rs ponekad obuhvataju i okruženje proizvoda kako bi potrošač imao realniju sliku kako uređaj izgleda tokom korićenja. Dostupnost uređaja prikazana na internet stranici može se razlikovati od stanja zaliha u maloprodajnim objektima. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi ili pozivanjemna broj telefona 011/311-5119 ili proverom kod zaposlenih u bilo kom našem maloprodajnom objektu.

Isporuka

Proizvodi koje poručite putem Interneta mogu biti isporučeni posredstvom kurirskih službi sa kojima Altema ostvaruje saradnju, a plaćate ih prilikom preuzimanja gotovinom ili prilikom poručivanja direktnom uplatom na naš račun. Detaljnije o načinu plaćanja pogledajte u odeljku nacini placanja.

Isporuka se vrši putem kurirske službe; troškove isporuke snosi kupac.

Post express je visokoprofesionalna usluga Pošte Srbije, koja korisinicima omogućava najbrži i najsigurniji prenos pošiljaka u unutrašnjem saobraćaju u propisanim i garantovanim rokovima. Kurirski servis u 120 gradova i mesta podržan je najsavremenijom poštanskom mrežom širom Srbije, a sigurnost, brzinu, kvalitet i pouzdanost garantuje dobro organizovan tim, sa decenijom iskustva u saradnji sa korisnicima.

Kuriri Post express-a u najkraćim rokovima preuzimaju i uručuju pošiljke na adresi i u vreme koje odgovara korisniku, a pošiljke se prate barcode tehnologijom. Brigu o korisnicima vodi Call centar Post express-a koji im omogućava da brzo i jednostavno dobiju svaku informaciju koja im je neophodna.

Servis pruža usluge Danas za sutra, Danas za danas i Danas za odmah, uz mnoštvo dodatnih pogodnosti u dogovoru sa korisnikom na celoj teritoriji Srbije.

* trenutno vršimo isporuku samo na teritoriji Srbije, ne računajući Kosovo i Metohiju

* dostavu gabaritnih artikala radi kurirska služba isporukom na kućnu adresu, a ne na vrata

* kurirska služba ima pravo promene cenovnika, Altema ne odgovara za promene cena kurirske službe kao ni za oštećenja nastala prilikom transporta

Na stranici proizvoda, pored cene, jasno je naznačeno stanje proizvoda. Ukoliko je proizvod dostupan za kupovinu moguće ga je ubaciti u „korpu”. Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku „na stanju” ili „dodaj u korpu” biće vam isporučeni, uz obaveštenje kupcu na email će stići i ugovor o prodaji na daljinu, obrazac za odustanak od ugovora i prava i obaveze kupaca.

Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda. Potrošač nema pravo da bez nadoknade odlaže izvršenje isporuke duže od 15 kalendarskih dana od datuma naručivanja, odnosno 1 put.

Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba sa dva izvršioca, Potrošač je dužan da sa licima koja dostave proizvod, otpakuje i detaljno vizuelno pregleda isti, da bi se uverio da li postoje fizička oštećenja. Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda. Proizvodi se prilikom isporuke unose u objekat na adresi kupca preko praga, i spuštaju na mesto gde se mogu neometano otpakovati i vizuelno pregledati.

Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba sa jednim izvršiocem, isti se ne pregledaju na licu mesta, već potrošač ima rok od 24h da izjavi reklamaciju kurirskoj službi.

Pristup mestu isporuke, mora biti adekvatan dimenzijama upakovanog proizvoda. Gde god pristup nije moguć, isporuka se vrši na prvu slobodnu tačku (ukoliko se radi o proizvodima koje dostavlja kurirska služba sa dva izvršioca, na toj tački se vrši otpakovanje i vizuelni pregled uređaja)

NAPOMENA: Lice koje dostavi proizvod ne vrši montažu I podešavanje uređaja.

Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 011/311-5119 ili e-maila na adresu: office@altema.rs. Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo. Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.

Odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na mail potrošača, a isti možete preuzeti I na sajtu u odeljku obrazac o odustanku od ugovora na daljinu.

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija. Za detaljnije objašnjenje pogledajte odeljak prava potrošača.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, ukoliko je moguće, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Altemi, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Altema je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.